خريد و فروش خريد و فروش .

خريد و فروش

سالم ترين غذاهاي صبحانه

با كمك قيفي كه از فراستينگ پر شده دور تا دور كيك را پوشش دهيد، به اين ترتيب كه سر قيف را با قيچي جدا كرده، نوك قيف را مماس با كيك قرار دهيد و با كمك دست ديگر استند كيك را بچرخانيد و همزمان قيف را فشار دهيد تا فراستينگ خارج شود و با چرخش كيك دور تا دور كيك، با فراستينگ پوشانده شود.

كيك فنجاني ايران كوك با دستور پختي ساده مزه اي عالي دارد كه حتي افرادي كه علاقه به خوردن انواع كيك هاي ديگر ندارند آن را امتحان مي كنند.

تصور تابستان بدون بستني بسيار سخت است. خيلي از ما، تابستان‌هاي دوران كودكي خود را فقط با دلخوش كردن به بستني‌هايش گذرانده‌ايم. اصلاً شايد همين حالا هم همين‌طور باشد! مگر مي‌شود تابستان را بدون خوردن بستني، به‌خصوص بستني سنتي ايراني گذراند؟ بستني سنتي هميشه براي ما ايراني‌ها، جايگاه ويژه‌اي داشته است.


در ايران كوك بستني از شير، خامه و شكر تشكيل مي‌شود. مقدار چربي شير، مابين ۱۰ تا ۱۶ درصد متغير است و معمولاً از شير با ۱۴ درصد چربي براي طرز تهيه بستني استفاده مي‌شود.

براي گرفتن فال شيخ بهايي ابتدا موضوع مورد نظر خود را انتخاب كرده و سپس دو بيت شعر نوشته شده در زير هر كدام از موضوعها را بخوانيد و بعد نيت كنيد. 

البته ما ايراني ها به دليل علاقه شديدي كه به انواع كباب ها داريم، بيشتر گوشت چرخ كرده را به عنوان يكي از اجزاي تشكيل دنهده كباب ها مي شناسيم.

ليست كامل از غذاهايي كه با گوشت چرخ كرده را در ايران كوك تهيه مي شوند را براي شما عزيزان جمع آوري كنيم، براي مشاهده آموزش هر غذايي كه مايليد آنرا تهيه كنيد، كافيست روي تصوير آن كليك كنيد تا به صفحه آموزش منتقل شويد.

  • براي شيريني دانماركي حتما آرد را ۳ مرتبه الك كنيد.
  • به دلخواه مي توانيد در دستور پخت خمير شيريني دانماركي از شير گرم به جاي آب استفاده كنيد.
  • روي شيريني دانماركي مي توانيد بادام خرد شده، كاكائو يا پودر نارگيل بپاشيد.

 البته نوعي پن كيك هم وجود دارد كه به عنوان پيش غذا سرو مي شود و معمولا با گوشت يا مرغ تهيه مي شود. در اين آموزش پنكيك به روش انگليسي را براي شما عزيزان آماده كرده ايم كه معمولا به همراه عسل، خامه و يا ميوه هاي تازه فصل سرو مي شود،

 

شيريني نخودچي ايران كوك يكي از انواع شيريني مي باشد كه ميتونيد ساده و هم با طعم شكلاتي درست كنيد. يكي از لذت بخش ترين ويژگي‌هاي شيريني نخودچي، بافت نرم و آب شدنش توي دهانه! اگر ميخواين شيريني هاتون به اين خوبي باشن، از آرد نخودچي خونگي استفاده كنيد. 

با حذف كردن وعده‌هاي غذاي شام نه تنها باعث مي‌شود شما انرژي‌تان را از دست بدهيد بلكه باعث پايين آمدن قند خون شما مي‌شود و احساس خستگي و كسلي مي‌كنيد. سعي كنيد وعده‌هاي اصلي و ميان وعده‌هاي خود را به‌موقع و منظم مصرف كنيد

بهترين زمان براي خوردن شام حداقل سه ساعت قبل از رفتن به رختخواب و دو ساعت (بيشتر) پس از انجام فعاليت‌هاي روزانه و شغلي است از سوي ديگر، بايد زمان مناسبي براي شام خوردن در نظر گرفته شود (آرام غذا خوردن، باعث مي‌شود زودتر سير شويد).

‌صرف شام در اين زمان باعث مي‌شود بخش عمده‌اي از معده‌تان وظايفش را در زمان بيداري انجام دهد و انتقال‌دهنده‌هاي عصبي مي‌توانند در طول خواب شبانه به فعاليت‌هاي خاص خود مشغول باشند.

انواع دسر  و ويژگي مشترك‌شان هم شيرين بودن آن‌ها است. شايد جالب باشد بدانيد كه در زمان‌هاي قديم شكر جزو گران‌قيمت‌ترين مواد غذايي به حساب مي‌آمد، به همين خاطر شيرين كردن غذاها با عسل انجام مي‌شد اما ثروتمندان مي‌توانستند خوراكي‌هاي حاوي شكر را تهيه كنند.

انواع دسر معمولا بعد از غذاي اصلي سرو مي‌شود و معمولا نيز جزو غذاهاي شيرين هستند. دسرها عبارتند از: كيك، كلوچه، ميوه، ژله، بستني، فالوده، پودينگ، ماست، بيسكويت، شيريني، پاي‌ها و آبنبات‌ها  تنوع دسرها را مي‌توان در سراسر جهان يافت. بسياري معتقد هستند كه خوردن دسر بعد از وعده غذايي اصلي باعث هضم غذا مي‌شود.

بسياي از افراد با خوردن دسرهاي شيرين و هوس‌انگيز همچون يك برش كيك، كرم‌كارامل، ژله، پودينگ، بستني، كرم‌كاكائو، پلمبير يا يك ليوان معجون بعد از غذاي اصلي موافق‌اند. اما بايد توجه داشت خوردن دسرهاي پر كالري و چرب علاوه بر اينكه كمكي به هضم سريع‌تر غذا نمي‌كند بلكه ممكن است باعث چاقي و اضافه وزن شما شود. بهترين دستور تهيه دسر را در فودوتو بخوانيد.

 

 تهيه خوراك لوبيا چيتي ساده ابتدا لوبيا چيتي را از شب قبل درون يك كاسه آب مي ريزيم و در صورت امكان هر چند ساعت يك بار آب درون كاسه را عوض مي كنيم تا نفخ لوبيا به طور كامل گرفته شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۱:۴۷ توسط:علي شريعتي موضوع:

بهترين موسيقي هاي ايران

بهترين آهنگ پيشواز ايرانسل به همراه كد فعال سازي آهنگ تقديم شما مي شود. با ما در ادامه همراه باشيد و اين آهنگ هاي زيبا و به ياد ماندني را با بهترين كيفيت دانلود نماييد. شما قادر به ساخت پلي ليست اختصاصي خود و افزودن اين آهنگ و ساير آهنگ ها به پلي ليست خود خواهيد بود. هر كجا و در هر زمان آهنگ هاي منتخب خود را بدون محدوديت فضاي ذخيره گوش دهيد.

ما در همه حال همراه شماييم. موزيك ويدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

ترانه و شعر آهنگ پيشواز ايرانسل

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

دانلود اهنگ پيشواز

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

كد اهنگ پيشواز ايرانسل عليرضا پوراستاد از ياد من
كد فعال سازي : ۳۳۱۱۵۹۰۳

پيشواز عشق آهاي عشق چه خوابي ديدي باز واسه من امين رسمتي
كد فعال سازي : ۳۳۱۱۶۶۰۵

پيشواز ايرانسل آرش لرد چتريات
كد فعال سازي : ۳۳۱۱۴۸۲۱

كد اهنگ پيشواز ايرانسل يه دونه گل زانكو
كد فعال سازي : ۵۵۱۲۷۳۸۹

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

♪●♪ دانلوداهنگ پيشواز با بهترين كيفيت ۳۲۰ ♪●♪

♪●♪● دانلودآهنگهاي ايرانسل ♪●♪●

 

 

بهترين آهنگ پيشواز همراه اول به همراه كد فعال سازي آهنگ تقديم شما مي شود. با ما در ادامه همراه باشيد و اين آهنگ هاي زيبا و به ياد ماندني را با بهترين كيفيت دانلود نماييد. شما قادر به ساخت پلي ليست اختصاصي خود و افزودن اين آهنگ و ساير آهنگ ها به پلي ليست خود خواهيد بود. هر كجا و در هر زمان آهنگ هاي منتخب خود را بدون محدوديت فضاي ذخيره گوش دهيد.

ما در همه حال همراه شماييم. موزيك ويدئو

 

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

ترانه و شعر آهنگ پيشواز همراه اول

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

دانلود اهنگ پيشواز

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

پيشواز اهنگ زيباي من از فرزاد بهرامي همراه
كد فعال سازي : ۱۸۷۱۲

كد پيشواز اهنگ چشات اوج آرامشه از مهدي احمدوند
كد فعال سازي : ۹۶۰۰۶

دانلود اواي انتظار مجيد رضوي اهنگ نگين قلبمي

كد فعال سازي : ۳۰۴۳۹

آواي انتظار اهنگ عاشقم احمد سلو

كد فعال سازي : ۳۹۵۳۸

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

♪●♪ دانلوداهنگ پيشواز با بهترين كيفيت ۳۲۰ ♪●♪

♪●♪● دانلودآهنگهاي همراه اول ♪●♪●

♪●♪ دانلود اهنگ پيشواز كيفيت ۱۲۸ ♪●♪

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

آواي انتظار همراه اول اهنگ مال من باش از سهراب پاكزاد

كد فعال سازي :‌ ۱۷۷۴۳

پيشواز اهنگ جديد آصف اريا به نام حال دلم
كد فعال سازي :‌ ۱۴۱۶۱

كد فعال سازي اهنگ عشق من از علي پارسا
كد فعال سازي : ۸۹۴۸۵

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

دانلوداهنگهاي همراه اول

♪●♪ دانلود اهنگ پيشواز كيفيت ۱۲۸ ♪●♪

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

كد آهنگ پيشواز يكي يه دونه سينا درخشنده
كد فعال سازي : ۳۳۱۱۶۴۳۰

كد پيشواز از محمد لطفي اهنگ رگ
كد فعال سازي : ۳۳۱۱۶۲۵۹

كد اهنگ عشق من از مهدي احمدوند
كد فعال سازي : ۳۳۱۱۵۳۴۰ش


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۶:۱۱ توسط:علي شريعتي موضوع:

نحوه معامله طلاي آب شده

خريد طلا و سرمايه گذاري بر آن از متداول ترين شيوه هاي سرمايه گذاري در دهه هاي اخير و خصوصا سالهاي اخير بوده است. چندين شيوه براي سرمايه گذاري طلا وجود دارد كه يكي از آنها خريد فيزيكي طلا است كه خود به خريد چندين نوع از طلا تقسيم بندي ميشود. طلاي زينتي، طلاي دسته دوم، سكه و طلاي آب شده.

با توجه به نياز هر فرد، نوع خريد نيز متفاوت خواهد بود. اما در شرايط كلي و با توجه به نرخ تغييرات قيمت در دوران هاي اخير، خريد طلا يكي از مطمئن ترين راه هاي سرمايه گذاري با بازدهي بالا و حفظ ارزش پول است. قصد ما در اين مقاله شرح دادن فوايد خريد طلاي آب شده است. پس در ادامه با ما همراه باشيد تا در مورد طلاي آبشده اطلاعات بيشتري در اختيار شما قرار دهيم.

طلاي آب شده چيست؟

به طلايي كه ذوب شده باشد طلاي آب شده مي گويند. معمولا طلا براي استفاده اشكال مشخصي دارد. يا به شكل شمش طلا است و يا به شكل سكه و يا اشكال ديگر. براي به دست آوردن طلاي ابشده بايد شمش طلا يا ساير جواهرات را ذوب كرد. طلاي ذوب شده مخلوطي از طلا و فلزات ديگر است كه به آلياژ دلخواه رسيده است.

البته عموما از طلاهاي دست دوم و يا شكسته كه مردم به طلافروشي ها ميفروشند به دست مي آيد. اين طلاها براي اينكه هدر نرود به كارگاه هاي ذوب طلا فرستاده ميشوند تا در آنجا ذوب شوند و بلااستفاده نمانند. از اين جهت است كه طلاي آبشده از ارزش بالايي برخوردار است.

مسئله مهم، در مورد عيار اين نوع طلا است كه با توجه به عيار طلاهاي استفاده شده مشخص ميشود. اين عيار در ايران معمولا 18 عيار است. البته ممكن است كمي كمتر يا بيشتر نيز باشد.

آسا گلد معتبرترين اتاق معاملات طلا آب شده كشور ايران مي باشد.

طلاي آب شده بهتر است يا دست دوم ؟

همانطور كه گفتيم طلاي آبشده را از طلاي دست دوم تهيه مي كنند. حالا سوال اينجاست كه طلاي دست دوم بخريم براي سرمايه گذاري يا طلاي ابشده؟ كدام به صرفه تر است؟

بياييد كمي در مورد خريد طلا و سكه توضيح دهيم. شما در هنگام خريد طلا بايد اجرت ساخت و ماليات پرداخت كنيد. بر فرض كه قيمتي را براي خريد طلا پرداخت كرده ايد. حال فروشنده براي ساخت جواهر موردنظرتان هم مبلغي به عنوان اجرت ساخت دريافت ميكند. در انتها هم مبلغي به عنوان ماليات به كل اين مبلغ افزوده ميشود.

اين موضوع براي طلاي دست دوم هم صدق مي كند. اجرت كمتري نسبت به طلاي نو دريافت ميشود اما به هرشكل ميزان قابل توجهي اجرت در هنگام خريد از خريدار دريافت ميشود كه بر قيمت فروش همان طلا تاثير مي گذارد.

در مورد سكه هم وضعيت به همين منوال است. با اين فرق كه اجرت ساخت به حق ضرب تبديل شده است.

اما طلاي ابشده آساگلد هيچ كدام از اين هزينه هاي اضافي را ندارد. همان مبلغ طلايي كه اعلام شده است را براي هر گرم دريافت خواهند كرد و از همين رو اين نوع طلا براي سرمايه گذاري بهتر است.

يك نكته جالب كه شايد بدردتان بخورد اين است كه شما ميتوانيد همان طلا ابشده را به كوره بفرستيد تا برايتان به شكل جواهر آماده كنند و در اختيارتان قرار دهند. قطعا هزينه كمتري نسبت به خريد طلاي دست دوم و طلاي نو خواهيد پرداخت.

آسا گلد با سابقه ترين اتاق معاملات طلا آب شده كشور ايران مي باشد.

طلاي آب شده بخريم يا سكه؟

در اين مطلب اشاره ي ريزي به اينكه خريد طلاي آب شده آساگلد بهتر است يا سكه كرديم. اما براي رفع سوالات ذهني شما توضيحات مفصل تري براي شما محيا كرده ايم كه ميتواند در انتخاب بهتر به شما كمك كند.

در اين مطلب اشاره شد كه نداشتن حق ضرب و اجرت ساخت براي طلاي ابشده يكي از دلايل انتخاب اين نوع طلا براي سرمايه گذاري است. اما اين دليل براي اعتماد به اين نوع طلا كافيست؟

به طور قطع خريد سكه براي سرمايه گذاري بهتر از خريد طلاي دست اول و يا حتي دست دوم است. چراكه سكه اجرت ساخت ندارد. اما اگر قصد داريد علاوه بر سرمايه گذاري از طلاي خريداري شده به عنوان زيورالات تزيني نيز بهره ببريد داستان متفاوت خواهد شد و تصميم ديگري بايد بگيريد.

اگر طلاي ابشده خريده ايد ميتوانيد آن را به شكل دلخواه دربياوريد و از آن در جهت تزييني بهره ببريد و اگر سكه خريده ايد ميتوانيد آن را در گاوصندوق قرار دهيد و از امنيت آن مطمئن شويد و اين در حالي است كه سرقت طلاي تزييني بسيار راحت تر از سكه است. چراكه عموما در معرض ديد سايرين قرار دارد.

در انتها هم شما با توجه به نيازتان بايد انتخاب كنيد كه چه چيزي برايتان مناسب تر است.

 

نحوه معامله طلاي آب شده؟

شما با مراجعه به مراكز خريد و فروش طلا مي توانيد اقدام به معامله طلاي ابشده كنيد. در معامله طلاي ابشده نيازي به پرداخت كارمزد بالا و يا ماليات نيست. تنها 1 درصد ماليات در هنگام خريد و فروش بايد پرداخت شود كه در مقابل معاملات سكه و طلاي دست اول و دست دوم مقدار ناچيزي به حساب مي آيد.

معمولا عيار طلا 18 عيار است اما چون تركيبي است بايد حتما عيار دقيق آن را بدست آوريد. براي اين منظور ميتوانيد از انگ زدن و يا كد رهگيري موجود بر روي آن بهره بگيريد.

آسا گلد پيشرفته ترين اتاق معاملات طلا آب شده كشور ايران مي باشد.

قيمت طلاي آبشده

اين نوع طلا هم مانند طلاي معمولي است و با نوسانات بازار تغيير خواهد كرد. نكته جالب توجه اين است قيمت طلاي آبشده هميشه از سال قبل بيشتر است و اين نشان دهنده رشد اين نوع طلا است. و چون كارمزد كمي دارد مطمئنا نسبت به ساير سرمايه گذاري هاي طلا، مناسب تر است.

قيمت طلاي آبشده به شكل دقيق مشخص نيست. چراكه نوسانات بازار ارز تاثيرات مستقيمي بر روي آن دارد و در دوره كنوني بايد منتظر قيمت ها در لحظه بود. اما به طور قطع سرمايه گذاري بر روي طلا يك بازي برد برد است.

 

طلاي آب شده از كجا بخريم؟

معرفي يك مركز خريد معتبر براي خريد طلاي آبشده كمي دشوار است. عموما طلافروشي ها طلاي اب شده براي فروش دارند و يا اگر به آنها سفارش دهيد برايتان خواهند آورد. اما نكاتي است كه قبل از خريد بايد آنها دقت كنيد.

نكته بعدي دقت به انگ روي طلا است. حتما به عيار آن توجه كنيد تا هنگام خريد يا فروش عيار را كم و زياد نكنند.

فروش اين نوع طلا به اين علت كه جزو مواد خام ساختن طلا است، بسيار ساده است. اما خريدارن متقلب ممكن است قصد فريب دادن شما را داشته باشند.

اگر از يه مكان مورد اعتماد خريد كنيد و به موارد فوق و قيمت درست طلا در آن بازه توجه كنيد، مطمئنا يك سرمايه گذاري عالي كرده ايد.مي توانيد براي قيمت دقيق طلا از سايت هايي مانند گلدپرايس،كيتكو و آساگلد استفاده كنيد

 

مجموعه ي طلاي آساگلد داراي 20 سال سابقه كار در زمينه ي طلا و جواهر دارنده ي  پروانه كسب سازندگي و فروشندگي طلا از اتحاديه طلا و جواهر استان اصفهان ميباشد. آساگلد معتبرترين، باسابقه ترين و پيشرفته ترين اتاق معاملات طلا آب شده در كشور مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۴:۱۵ توسط:علي شريعتي موضوع:

خدمات ميهن وب هاست براي پرداخت آزمون هاي تافل و آيلتس

خريد با پي پال

در سفارش خريد پي پال بايستي آدرس آن سايت يا لينك مستقيم محصول يا سرويسي كه قصد خريد آن را داريد را وارد كنيد.

در بيشتر مواقع نياز است كه حتما در آن سايت لاگين شويم تا بتوانيم فاكتور پرداخت را مشاهده كنيم بنابراين در اين حالت بايد اطلاعات لاگين آن سايت هم وارد كنيد.

در موقع خريد پي پل در يك سايت حتما توجه داشته باشيد پروفايل كاربري تان آدرس ايران نباشد.

ميهن پرداخت  خريد هاي پي پل كه به ايران مربوط مي شود را انجام نمي دهد

 

نقد كردن پي پال

براي اينكه از خدمات ميهن پرداخت براي نقد كردن پي پال و يا سندماني از اكانت پي پال خود به حساب ما استفاده كنيد بايد مراحل ثبت نام و احراز هويت را سپري كنيد. پي پال، وب ماني، پرفكت ماني و اسكريل هم در سايت ميهن پرداخت نقد ميشوند. براي نقد انواع پول ديجيتالي خود با ما در بخش نقد كردن همراه باشيد.

نقد كردن درآمد ارزي اينترنتي در سريعترين زمان ممكن و با كارمزد مناسب و واريز به حساب بانكي داخل ايران! ميهن پرداخت با تحولي نوين در پرداخت هاي اينترنتي انواع ارز! بهترين تجربه ها با ميهن پرداخت!

بعد از تاييد شما توسط كارشناسان ميهن پرداخت، نوبت ثبت درخواست نقد كردن شما خواهد رسيد. بعد از ارسال مشخصات ارسال كننده وجه و تاييد از جانب ما شما مي توانيد سند ماني را انجام دهيد. اگر هيچ حساب پي پالي نداريد، ما اكانت خود را به شما مي دهيم تا شما آن را به واريز كننده وجه بدهيد و سپس پس طي مراحل لازم، پول را با شما تسويه مي كنيم. براي شارژ حساب پي پال مي توانيد از بخش پنل كاربري خود اقدام كنيد.

شارژ كردن پي پال

شماره حساب در پي پال جهت شارژ همان ايميل حساب است و عملا پي پال شماره اي به عنوان شماره حساب ندارد و همه كارها بر پايه همين ايميل انجام خواهد شد.

موقع شارژ شما مي توانيد توضيحاتي در رابطه با پولي كه انتقال مي دهيد بنويسيد.
در بعضي مواقع شما مي خواهيد از يك سايت خارجي سرويسي را خريداري كنيد و آن سايت از شما ميخواهد كه مبلغي به پي پال شان سندماني كنيد.

در چنين مواقعي براي شارژ پي پال  بهتر است  مشخصات آن سرويس  را به ما بدهيد تا در توضيحات سفارش قرار دهيم.

البته ما بعد از سندماني اطلاعات كامل پرداخت را به شما مي دهيم كه يكي از مهمترين اطلاعات مورد نياز شخص دريافت كننده سندماني ، شماره تراكنش پرداخت يا همان Transaction ID است

شما با داشتن شماره تراكنش مي توانيد انتقال وجه خود به آنها را اثبات كنيد.
البته بعضي فروشنده ها  ايميل پي پال ارسال كننده هم ممكن است از شما بخواهند كه در صورت نياز ما ايميل پي پال مان را به شما مي دهيم.

 

خريد ووچر پرفكت ماني به صورت آني

براي خريد ووچر پرفكت ماني از ميهن پرداخت بايد ابتدا در پنل كاربري ميهن پرداخت ثبت نام كنيد، سپس نسبت به انجام مراحل احراز هويت خود اقدام نماييد.

حداقل مبلغ قابل خريد در ميهن پرداخت يك دلار است.
بعد از ثبت سفارش، سفارش شما به صورت خودكار انجام خواهد شد و از طريق پيامك و ايميل براي شما ارسال مي شود.
همچنين مي توانيد در جزييات سفارش اطلاعات ووچر را مشاهده نماييد.

شارژ حساب پرفكت ماني

در شارژ پرفكت ماني اين امكان وجود دارد كه موقع انتقال با كد ارسال كنيد. در صورتيكه  با كد به حساب شما واريز شود بايد روي كيف پول مورد نظرتان كليك كرده و با مشاهده مبلغ دريافت شده در گردش حساب خودتان، روي تراكنش دريافت شده كليك كرده و كدي را كه از ارسال كننده پول دريافت كرده ايد در اين قسمت وارد نماييد. تا زمانيكه اين كد را وارد نكنيد مبلغ ارسال شده براي شما به مانده حسابتان افزوده نخواهد شد.

 

خريد با پرفكت ماني:

خريد پرفكت ماني يكي از معمول ترين روش هاي پرداخت در بيشتر سايت ها مي باشد.

ممكن است در يك سايت خارجي بخواهيد پرداختي را انجام دهيد يا اكانت كاربري خود در يك سايت را شارژ كنيد، اگر يكي از روش هاي پرداخت يا درگاه آن سايت پرفكت ماني مي باشد از طريق ميهن پرداخت مي توانيد اين كار را انجام دهيد.

 

اگر ميخواهيد خريد با پرفكت ماني انجام دهيد:

1- شما حساب پرفكت ماني نداريد ، ميهن پرداخت خريد تان را انجام مي دهد.

2- شما حساب پرفكت ماني داريد ولي موجودي نداريد ، ميهن پرداخت حساب پرفكت ماني شما را شارژ مي كند.

3- شما حساب پرفكت ماني نداريد ولي ميخوايد حتما خودتان خريد را انجام دهيد ، ميهن پرداخت براي شما حساب پرفكت ماني افتتاح مي كند.

 

 ساخت حساب پرفكت ماني وريفاي شده

ابتدا ترجمه رسمي گواهينامه و يا كارت ملي و يا اسكن پاسپورت خود را تهيه كنيد. يا از مدارك ذكر شده يك عكس با كيفيت تهيه نماييد. سپس اين مدارك را در قسمت اپلود مدارك بارگذاري كنيد.

پس از تاييد مدارك از طريق ايميل پيامي دريافت خواهيد كرد و سپس مي توانيد به مرحله بعدي برويد.

مرحله دوم ترجمه قبض آب يا برق يا تفن و يا حتي موبايل مورد نياز است كه مشخصات آن با مشخصات صاحب حساب پرفكت ماني بايد مطابقت كامل داشته باشد.

پس از تاييد اين مرحله توسط پرفكت ماني، و اطلاع رساني از طريق ايميل، نوبت به مرحله سوم ميرسد.

مرحله سوم شماره موبايل خود را بايد وارد كنيد و سپس منتظر تماس پرفكت ماني بمانيد و كد خوانده شده توسط اپراتور را وارد كادر مورد نظر كنيد. حساب شما در اين مرحله وريفاي خواهد شد.

 

روش نقد كردن پرفكت ماني

محبوبترين ارز براي ايرانيان پرفكت ماني است كه هيچ محدوديتي براي ايرانيان ندارد و ايرانيان به راحتي قادر هستند تا با مشخصات ايران حساب پرفكت ماني خود را افتتاح كنند و از آن بهره ببرند.

بعد از اينكه حساب پرفكت ماني را به راحتي افتتاح كرديد براي شما در اكانت حسابتان، سه كيف پول به نمايش گذاشته ميشود.

  • حسابي كه متعلق به دلار است و با U شروع ميشود.
  • حسابي كه متعلق به ارز شما به يورو است و با  E نمايش داده ميشود.
  • و كيف پول طلاي شما با G شروع ميشود.

دريافت ارز با پرفكت ماني بسيار آسان است و تنها لازم است كه يكي از اين كيف پول ها را براي فرستنده ارز بفرستيد تا درآمد ارزي پرفكت ماني شما را برايتان ارسال كند. نقد كردن پرفكت ماني در ميهن پرداخت به راحتي قابل انجام است. تنها لازم است مراحل را طي كرده و تيكت سفارش ارسال كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۰:۵۴ توسط:علي شريعتي موضوع:

موبايل

آشنايي با تعمير باتري گوشي

آموزش استفاده از ايرپاد در آيفون مجهز به iOS 10.2

آموزش تعمير گوشي آيفون 6s Plus آب خورده

آموزش جامع تعميرات اپل (آيفون)

آموزش تعميرات موبايل | آموزش صفر تا صد تعميرات موبايل

آموزش تعويض آنتن واي فاي آيفون 6

آموزش تعويض اسپيكر آيفون ۶ اپل (گام به گام تصويري)

آموزش عوض كردن و تعمير اسپيكر مكالمه آيفون 7 اپل

آموزش عوض كردن و تعمير اسپيكر مكالمه آيفون 8 اپل

آموزش عوض كردن و تعمير اسپيكر مكالمه آيفون X

آموزش عوض كردن و تعمير اسپيكر مكالمه آيفون XR

آموزش عوض كردن اسپيكر هوآوي M750

آموزش عوض كردن و تعمير ال سي دي آيفون XR

آموزش تعويض باتري آيفون 5S

آموزش عوض كردن و تعمير باتري آيفون 7 اپل

آموزش عوض كردن و تعويض باتري آيفون 8 پلاس

آموزش عوض كردن و تعمير باتري آيفون XR

آموزش عوض كردن و تعمير بازر يا بلندگو آيفون 7 پلاس

آموزش عوض كردن و تعمير برد آيفون 7 پلاس

آموزش عوض كردن و تعمير تاچ ال سي دي آيفون 8 پلاس

آموزش عوض كردن و تعمير دوربين اصلي آيفون 7 اپل

آموزش عوض كردن و تعمير دوربين جلو آيفون 8 اپل

آموزش عوض كردن دوربين جلو آيفون XS

آموزش عوض كردن و تعمير دوربين پشت آيفون X اپل

آموزش عوض كردن و تعمير دكمه هوم آيفون 8 اپل

آموزش تعويض دكمه ولوم آيفون 7 اپل – آموزشگاه

آموزش عوض كردن سوكت شارژ آيفون ۶

آموزش عوض كردن و تعمير سوكت شارژ آيفون 8 اپل

آموزش تعويض سيم دكمه هوم آيفون 6 اپل

آموزش تعويض شيشه لنز دوربين اصلي iPhone 6

آموزش تعويض صفحه نمايش آيفون 7 اپل

آموزش عوض كردن قاب پشت آيفون ۱۱ پرو

آموزش تعويض مادربرد آيفون 6 اس آموزشگاه

آموزش عوض كردن و تعمير محافظ لنز دوربين پشت آيفون 7 پلاس

آموزش عوض كردن و تعمير موتور ويبره آيفون XR

اطلاعات صفر تا صد شارژر بيسيم موبايل

با روش هاي تعميرات موبايل آشنا شويد؟

تشخيص شارژر اصلي هواوي و مزاياي استفاده ازآن

تعمير شارژر و سوكت شارژ موبايل

تفاوت ال سي دي اورجينال و ال سي دي كپي موبايل

جلوگيري از خرابي باتري موبايل

تعميرات موبايل در تهران به همراه پيك رايگان

دلايل و حالات خرابي دوربين گوشي و فوكوس دوربين

راه هاي روت گوشي اندرويدي چگونه است؟

رفع مشكل خاموش شدن ناگهاني آيفون

رفع مشكل شارژ نشدن باتري موبايل

رفع مشكل پريدن آنتن گوشي آيفون اپل

شارژكردن باتري موبايل بدون برق (پريز)

شايع‌ترين مشكلات گوشي هاي هواوي

شناخت انواع باتري موبايل

علت سياه شدن صفحه گوشي اندرويدي

علت هنگ كردن گوشي هاي سامسونگ

عوض كردن باتري Xperia Z5 Compact

آموزش عوض كردن دكمه هوم آيفون ۸ پلاس اپل

قابليت هاي فست شارژهاي سامسونگ

مدار شارژر موبايل و عيب يابي آن

مزيت هاي كابل شارژر تايپ سي (USB Type C)

مهمترين راه ها براي تقويت باتري موبايل

چطور برد هوآوي Y300 را تعويض كنيم؟

چگونه از هك كردن گوشي موبايل مطلع بشيم !

چگونه ال سي دي آيفون ۱۱ پرو اپل را تعويض كنيم؟(آموزش تصويري)

چگونه حافظه ي داخلي گوشي هوشمند اندرويد را آزاد كنيم ؟

چگونه دوربين پشت آيفون ۸ پلاس اپل را تعويض كنيم؟ (آموزش تصويري)–

چگونه دوربين گوشي موبايل را تعمير كنيم؟

تشخيص اصل بودن شارژر آيفون

چگونه مي توان جك هدفون هوآوي پي ۱۰ را تعويض كرد؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۴:۲۶ توسط:علي شريعتي موضوع:

هنر برتر

همانگونه كه در اين صفحه مي بينيد، ” چگونه ” يك سامانه تحت وب است كه مي خواهد به بهتر شدن ما و دنياي ما كمك كند. چطور كارها را انجام دهيم و در آنها موفق شويم!

ماجرا ازين قرار است: ما (من و تو) در حال ايجاد مقاله هايي هستيم كه بصورت ساده خوش گوشت  ، به ما ياد مي دهد كه چطور هر كاري را انجام دهيم. چگونه موفق شويم.

باور كنيد خيلي چيز ها را نمي دانيم! و مشكل ما همين است!  خوئك چيست نمي دانيم و هيچ سعي در جهت دانستن و اصلاح خود انجام نمي دهيم. و با همين دست فرمون بچه دار مي شويم،  شيك موز توت فرنگي  رئيس مي شويم، مادر مي شويم و جامعه را شكل مي دهيم… جامعه ي نادانان! لطفا به شما بر نخورد. ولي حقيقت همين است. 

 ما در خيلي چيزها نادانيم. منظورم فلان مساله جامعه شناسي يا فرمول فيزيك نيست! در بدويات زندگي نادانيم!

حال ما تصميم داريم تا اين مشكل بزرگ  گره فرانسوي گلدوزي را با كمك خود شما حل كنيم. اين مهمترين لازمه ي فعلي هر جامعه اي است كه بتوانند مشكلات و بدويات زندگي را به راحتي حل كنند.   در اين صورت است كه ما ميتوانيم به آينده اي روشن تر و زيباتر اميد داشته باشيم. اما چگونه و  شطرنج  چطور بايد اين مشكلات ساده و گاها دشوار را حل كنيم؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۵:۲۲ توسط:علي شريعتي موضوع:

فهرست برتر

+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۰:۲۳ توسط:علي شريعتي موضوع:

پيشرفت چشمگير

آريا حصار پيشرو در زمينه سيم خاردار  فروش ونصب انواع سيم خاردار هاي خطي ، حلقوي تيغي ، حلقوي سوزني براي سفارتها ، پادگانها ، صنايع دفاعي ونظامي ، ارگانهاي دولتي  نصب سيم خاردار ، كارخانجات ، انبارها و مناطق مسكوني  در ايران وخارج از كشور در خدمت شماست توليد سيم خاردار.

يكي از ارزانترين قيمت سيم خاردار و رايج ترين وسايل ايجاد موانع و حصار براي مراكز نظامي ، فرودگاه و كارخانجات و غيره است .كساني كه قصد ايجاد امنيت را در ساختمان هاي مختلف مسكوني ، اداري و باغات و زمين هاي كشاورزي دارند مي توانند به راحتي و با صرف زمان و هزينه اندك بهترين حصاركشي شاخ گوزني  را با انواع سيم خاردار داشته باشند. خريد سيم خاردار   نوعي سيم مفتولي است كه با جنس و مقاومت  فروش سيم خاردار مختلف تهيه و توليد مي شود.به طور كلي اين دسته از    سيم ها به دو گروه سيم خاردار حلقوي   و سيم خاردار خطي تقسيم مي شوند.

در ادامه قصد داريم   به بررسي كامل  حصار شاخ گوزني در مورد هر يك از انواع سيم هاي خاردار ، قيمت و نصب آن ها در محل بپردازيم.آريا حصار با سال ها تجربه در زمينه انتخاب و خريد سيم خاردار و برخورداري از كادر حرفه اي و متخصص مي تواند شما را راهنمايي كند  حفاظ شاخ گوزني.

با مراجعه به وبسايت مجموعه آريا حصار  توليد كننده سيم خاردار مي توانيد با كارشناسان و مشاورين ما در اين زمينه مشورت داشته باشيد.در ادامه با ما همراه باشيد تا به توضيح انواع سيم خاردار و چگونگي نصب آن بپردازيم



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۸:۵۰ توسط:علي شريعتي موضوع:

بهترين كالاها

روغن لاغري

روغن ضد شپش

روغن ميكس ضد درد

روغن جلوگيري از ريزش مو

روغن ترميم موهاي شكننده

روغن وز وز گوش

روغن حجم دهنده سينه

روغن نرم كننده پوست

روغن ابرسان قوي پوست

روغن ضد جوش پوست

روغن تقويت مژه و ابرو

روغن تقويت ريش و سبيل

روغن سفيد كننده سر زانو و آرنج

روغن تقويت كننده ناخن

روغن تقويت ساقه و ريشه مو

روغن تركيبي جنسي مقاربتي

روغن تركيبي رفع خطوط پنجه كلاغي

روغن تركيبي ليفت پلك چشم

روغن تركيبي درمان كننده خطوط دور چشم

روغن تركيبي رفع جوش باسن

روغن تركيبي رفع خطوط پيشاني

روغن تركيبي لخت شدن موهاي وز

روغن تركيبي درمان و رفع حالت پا مرغي پوست

روغن سياهي دور چشم (سفيد كننده دور چشم)

روغن تقويت شنوايي اصل با تركيبات كاملا طبيعي

روغن حجم دهنده باسن

روغن زود انزالي اصل

روغن براي تقويت سياهي مو و تقويت موهاي رنگ شده

روغن درمان موخوره

روغن مراقبت ريش و سبيل

روغن ميكس درمان اگزما

روغن درمان اختلال نعوظ

روغن ليفت گونه

روغن براي ابريشمي شدن مو

روغن ليفت دهنده مژه

روغن ضد لك

درمان جوش كشاله ران با روغن هاي طبيعي

بهترين روش درمان چروك دور چشم با روغن هاي طبيعي

درمان سريع سياهي دور چشم با روغن هاي طبيعي

سفيد شدن زانو در يك هفته با روش خانگي

بهترين تقويت كننده ناخن خانگي

درمان موخوره شديد بدون كوتاهي مو

درمان لك صورت با روغن كرچك

درمان جوش صورت چيست؟ روغن نارگيل براي جوش صورت !

بهترين آبرسان طبيعي پوست براي آبرساني عميق پوست

روغن آبرسان پوست چرب

روغن نارگيل براي جوش بازو يك درمان سريع براي جوش بازو

راه هاي تقويت شنوايي چيست؟ براي تقويت شنوايي چه بخوريم؟

طرز استفاده روغن خراطين براي آلت تناسلي چگونه است؟

بهترين روغن براي شفافيت پوست چيست و چگونه بايد آن را استفاده كرد؟

روغن نارگيل براي لك صورت همچون يك معجزه است!

درمان قطعي لك صورت با روغن ضد لك كاملا طبيعي

سريعترين روش ازبين بردن جاي جوش با بهترين روغن براي جوش صورت

كمك به پرپشت شدن مو با كمك بهترين روغن طبيعي

وازلين ماده اي مؤثر براي صاف كردن مو

صاف كردن مو با روغن زيتون

درمان موخوره با سركه

خواص باورنكردني روغن نارگيل براي مو

بهترين شامپو براي موهاي وز

بهترين روغن براي موهاي خشك و وز

رفع سياهي دور چشم با روغن بادام تلخ

علت سياه شدن جاي جوش

معجزه روغن هاي گياهي در رفع تيرگي دور چشم

درمان و رفع بيماري پوست مرغي

علت دون دون شدن پوست و ايجاد دانه هاي پوستي چيست؟

نحوه استفاده از تقويت كننده ناخن

درمان و بهبود علائم بيماري پوست مرغي با وازلين

درمان جوش هاي چركي و دردناك با داروهاي سنتي

درمان پوست مرغي با استفاده از روغن هاي گياهي

از بين بردن سياهي دور چشم به كمك جوش شيرين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۸:۰۶ توسط:علي شريعتي موضوع:

برترين خواص

+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۶:۰۵ توسط:علي شريعتي موضوع: