خريد و فروش خريد و فروش .

خريد و فروش

تشخيص كتوني نايك اصل از تقلبي

 اكثر اسكي بازان وضعيت مالي خوبي براي تهيه وسايل و لباس اسكي ندارند و براي تمرين به مشكل بر مي‌خورند اما از لحاظ محل تمرين هيچ مشكلي وجود ندارد و پيست‌هاي خور و ديزين كاملاً همكاري لازم را با ما انجام مي‌دهند و مشكلي از لحاظ وجود پيست وجود ندارد و در مواقع برگزاري مسابقات و برنامه‌ها كاملاً همكاري مي‌كنند.

عمران سولقاني در خصوص وضعيت اسكي البرز و استعداديابي در اين ورزش گفت: طرح استعداديابي براي رشته‌هاي آلپاين و اسنوبرد طبق برنامه فدراسيون انجام شده و احتمالاً در نيمه دوم اسفند، مسابقه انتخابي براي شركت كننده‌ها جايزه لباس آديداس داشته باشيم تا بتوانيم استعداد آنها را شناسايي كنيم.

وي در ادامه افزود: پس از برگزاري طرح استعداديابي از روز دوم عيد اردوي مستمر و متمركز برگزار مي‌شود كه همه شركت‌كنندگان در طرح استعداديابي‌ در آن حضور دارند و پس از برگزاري اين اردو كه در هفتم و هشتم فروردين به پايان مي‌رسد، در آخر دوره، مسابقه‌اي برگزار مي‌شود تا در آن بتوانيم بين شركت كننده‌ها مستعدترين‌ها را انتخاب كنيم.

سولقاني افزود: در تابستان سال ۹۸  هم مسابقه‌اي براي شركت كننده‌ها در طرح استعداد يابي برگزار مي‌شود و افراد مستعد كه در اردوهاي قبل انتخاب شده‌اند در اين اردو شركت كرده و آماده برگزاري مسابقه مي‌شوند.

وي در ادامه به ورزشكاران فعال در ورزش اسكي البرز اشاره كرد و گفت: تعداد ورزشكاراني كه به صورت غير حرفه‌اي در البرز به ورزش اسكي مي‌پردازند زياد است اما تعداد افرادي كه به صورت حرفه‌اي در رشته‌هاي آلپاين، اسنوبرد، صحرانوردي و اسكي روي چمن كار مي‌كنند حدود ۸۰  نفر است كه اين افراد در رده سني‌هاي مختلف قرار دارند و تقريباً از بين اين ۸۰ نفر حدود ۲۰ نفر از آنها زن هستند.

 

تعيين سايز درست:
چطور سايزتان را درست اندازه گيري كنيد؟ سايز دقيق‌ شما چند است؟

تعيين سايز درست در استانداردهاي جهاني و دانستن اندازه دقيق و درست مهم‌ترين مورد در انتخاب لباس مي‌باشد.
مهم است لباسي را كه انتخاب مي‌كنيد روي اندام‌تان بنشيند؛
يعني نه گشاد باشد كه به تن‌تان زار بزند و نه آنقدر تنگ باشد كه در آن لباس احساس راحتي نداشته باشيد.

مهم‌ترين جايي كه همين ندانستن سايز گيرتان مي‌اندازد خريد كردن از فروشگاه‌هايي است كه امكان پرو لباس ندارند.

ما در اين گزارش سايزبندي لباس استاندارد بانوان و آقايان را به شما معرفي كرده‌ايم.
همچنين اندازه‌هاي استاندارد قسمت‌هاي مختلف اندام شما در اين گزارش به صورت جدول آمده تا به راحتي از آن استفاده كنيد.

و در نهايت اينكه صاف بايستيد، شانه‌ها را به عقب بدهيد.
گردن صاف و كمر در راستاي بدن‌ باشد تا شكم‌تان هم آويزان نباشد!

براي خريد لباس نيز اگرچه اندازه گيري بدن بهترين و مطمئن ترين راه براي تعيين سايز درست است.
ولي در صورت نداشتن فرصت كافي براي اين منظور، مي توانيد يكي از لباس هايي كه از هر نظر براي فرد مورد نظر مناسب است را انتخاب كرده و با خود ببريد
و يا آنكه اندازه آن را با جزئيات كامل در دفترچه اي يادداشت كرده و همراه داشته باشيد.

اين كار در مورد شلوارها بسيار نتيجه بخش است.
لازم به ذكر است كه متفاوت بودن عدد سايز موجود بر روي برچسب لباس‌هاي مناسب يك فرد هميشه نيز حاصل عدم رعايت استاندارد دوخت نيست بلكه در برخي موارد همين تفاوت خود براساس استانداردي جهاني است.

طرف شماره گذاري سايزها:

به عنوان مثال در يك سيستم قانونمند سايزبندي پوشاك در جهان، شماره گذاري سايزها به سه طريق صورت مي گيرد:
۱-  سيستم آمريكايي
۲- سيستم اروپايي
۳- سيستم انگليسي

به اين ترتيب كه سايز يك لباس در هر يك از سيستم ها با عددي متفاوت با ديگري بر روي برچسب به نمايش گذاشته مي شود.

به عنوان نمونه پيراهن و بلوزي كه در سيستم اروپايي سايز ۳۸ برچسب خورده است.
در سيستم آمريكايي با عدد ۸ و در سيستم انگليسي با عدد ۱۰ نشان داده مي شود و يا اينكه كفش شماره ۴۰ در سيستم اروپايي در سيستم آمريكايي عدد ۷ براي آقايان و عدد ۸ براي خانم ها و در سيستم انگليسي عدد ۵/۶ برچسب مي خورد.

نكته:

ذكر اين نكته ضروري است كه سيستم سايزبندي استاندارد در كشور ما نيز با سيستم اروپايي مطابقت مي كند.
جالب توجه آنكه برخي از افراد به خصوص خانم ها با توجه به عدم تناسب نيمه پاييني و نيم تنه بالايي بدنشان نمي توانند از يك سايز واحد براي يك لباس كامل استفاده كنند
لذا مجبور هستند سايز بالاتنه را متفاوت تر و در اغلب اوقات كوچكتر از سايز لباس براي نيمه پاييني بدن تهيه كنند.

توضيح:

علاوه بر استانداردها برخي از كارخانه هاي حتي معروف دنيا نيز به جهت نحوه برش خاص لباس را كمي بزرگتر و يا كوچكتر از حد استاندارد مي دوزن
كه شناخت آن مارك و خصوصيات دوخت آنها مي تواند شما را براي انتخاب لباسي مناسب كمك كند.

با سايزهاي استاندارد آشنا شويد

ظاهرا هر كدام از ما سايز دقيق خودمان را مي‌دانيم اما اگر بدون پرو دست به خريد و انتخاب بزنيم، خريد ريسكي انجام داده‌ايم.
به همين دليل بهتر است كه با استانداردهاي اصلي سايز لباس، حتي در كشورهاي مختلف هم آشنا باشيد.
لباس‌هايي كه متعلق به برندهاي شناخته شده دنيا هستند، سايزهاي استاندارد‌تري دارند اما اگر شما اصول تعيين سايز و جدول تطبيقي و مدل‌هاي مختلف سايزبندي را بدانيد،
با تضمين خريد مي‌كنيد؛ حتي اگر براي ديگران خريد كنيد.

 

اكنون يك سال از زماني كه ماشين‌هاي آزمايشي تمام برقي برفي از گاراژهاي خود در مناطق مرتفع كارشان را شروع كرده و امضاي خود را روي برف‌هاي آلپ به ثبت رسانده‌اند، گذشته است. پارسال وسيله نقليه برفي ساخته شده توسط استارتاپ اتريشي BobSla در منطقه اسكي اوبرگورل حركت مي‌كرد و امسال اين موتور تمام برقي استارتاپ MoonBike ساخت فرانسه است كه در گوشه‌گوشه كوه‌هاي آلپ، مشغول حركت است. استارتاپ MoonBike كه هم براي بازي و حركت هيجان‌انگيز روي برف و هم براي جابه‌جايي‌هاي لازم طراحي شده است، تركيبي شبيه به اتومبيل برفي با درايو عقب و اسكي جلو را ارائه مي‌دهد. موتور با 3كيلو وات قدرت مداوم، وسيله نقليه را به حداكثر سرعتي در حدود 45كيلومتر در ساعت مي‌رساند. به جاي استفاده از يك باتري ثابت، MoonBike توانايي نگهداري يك يا 2 باتري 2 كيلووات ساعتي را دارد و به راكبانش اجازه مي‌دهد، مسافت 2برابري را با آن طي كنند. يك باتري اين وسيله را تنها بين 18تا 35كيلومتر مي‌تواند پيش ببرد كه اين موضوع بسته به اينكه راكب چگونه اين وسيله نقليه را براند دارد، اما طبيعي است كه با 2 باتري، برد آن 2برابر خواهد شد. ضمن اينكه بايد گفت كه باتري‌هاي اين موتور تمام برقي برفي قابل جدا شدن هستند.
موتور برفي MoonBikes سرعت يا برد وسايل نقليه همراه با سورتمه برفي با سوخت فسيلي را ندارد، اما به‌نظر مي‌رسد كه موتور تميز و ساكت با قاب كوچك دارد و رانندگي با آن نيز لذتبخش‌تر است. اين وسيله نقليه 80كيلوگرم با يك باتري وزن دارد كه حمل‌ونقل و نگهداري آن را بسيار آسان‌تر مي‌كند. اين استارتاپ فرانسوي قصد دارد در اواخر ژانويه موتورهاي خود را براي پيش‌سفارش آماده كند. درحال حاضر، هنوز قيمت‌گذاري نهايي آنها انجام نشده است، اما در مرحله قبل از سفارش اين قيمت به اطلاع خريداران خواهد رسيد. اين استارتاپ همچنين اعلام كرده است كه مدل‌هاي به تصوير كشيده نمونه اوليه هستند و محصول نهايي به‌حساب نمي‌آيند. به همين دليل، شايد مشخصات ظاهري و همچنين فني اين وسيله نقليه تا نهايي شدن آن، دچار تغييرات جزئي شود.

 

منابع:

https://www.toodid.com/624-ski-snowboard-clothing

https://www.toodid.com/344-clothing

https://www.toodid.com/blog/%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5-%D9%88-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AF/

https://www.toodid.com/659-snow-sled


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۷:۴۵ توسط:علي شريعتي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :