خريد و فروش خريد و فروش .

خريد و فروش

طرز تهيه بيسكويت خانگي ايراني

 

گر هوس خوردن حلوا خوشمزه كرديد و قصد پختن آن را داريد زماني را امتحان كنيد كه با حوصله باشيد چرا كه پختن حلوا زمانبر است. در اين مطلب طرز تهيه حلواي شير را به شما آموزش خواهيم داد.حلواي شير يكي از انواع حلواهاي شيك و مجلسي ايراني است كه با رسپي هاي متنوعي پخته مي شود.

طرز تهيه حلواي شير را مي توانيد براي يك عصرانه مناسب به كار ببريد و آن را تهيه نماييد.

حلوا يكي از دسر ها و شيريني هاي معروف و خوشمزه ايراني ست كه در تمام نقاط كشور تهيه ميشه روش ها و مدل هاي مختلفي در تهيه آن هست كه برحسب نوع آن ميتونه به عنوان شيريني، دسر و يا حتي پخت غذا به كار بره و مصرف شود. امروزه حلوا به روش هاي متنوعي طبخ ميشه و از مواد مختلفي در تهيه آن استفاده ميشود. حلواي شير يكي‌ از حلوا هاي بسيار خوشمزه و محبوب است كه طرفداران بسياري دارد. حلواي شير همانطور كه از نامش مشخص است از شير در تهيه آن به كار رفته و بخاطر وجود شير فوق العاده لطيف و نرم است.

كوكي گردويي يكي از انواع شيريني هاي خوشمزه و بين المللي است كه بافت تردي دارد، براي مشاهده آموزش كامل و مرحله به مرحله طرز تهيه كوكي گردويي در ادامه با ما همراه باشيد.

 

 

شيريني ميكادو شيريني لايه لايه خوشمزه ايست كه از نان مخصوص ميكادو و خميري مانند حلوا تشكيل ميشود. براي تهيه ميكادو نيازي به فر نيست. در ميكادو از دو آرد سفيد و آرد نخودچي استفاده مي‌كنيم. طرز تهيه اين شيريني بسيار ساده است و مواد مورد نياز آن كاملا قابل دسترس است! ميكادو را ميتوانيد به عنوان شيريني عيد است و پذيرايي عيد نوروز آماده كنيد.

 

 انگشتي” يا شيريني پفكي از شيريني‌هاي بسيار خوشمزه‌ي تبريزيه؛ شيريني پفكي يكي از مناسب‌ترين انتخاب‌ها براي شيريني عيد نوروزه! اين شيريني مواد اوليه بسيار ساده‌اي داره كه تقريبا توي همه خونه‌ها پيدا ميشه؛ درست كردنشم خيلي راحت و سريعه! در اين مطلب طرز تهيه شيريني پيچ انگشتي تبريزي رو به همراه فوت و فن هاي آن به شما آموزش مي‌دهيم.

 

 

 

منابع:

 

https://***cook.ir/12/19/%D8%B7%D8%B1%D8%B2-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%D8%AD%D9%84%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%B1-2/34638/

 

https://***cook.ir/bisquit/

 

https://***cook.ir/04/03/%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AF%D9%88/30220/

 

https://***cook.ir/12/19/shirini-marang/5119/

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۰۱:۴۴ توسط:علي شريعتي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :